Zarządzenia Dyrektora Medycznej Szkoły Policealnej w Otwocku w roku 2020
Zarządzenie nr 1 Kontrolna inwentaryzacja majątku szkoły
Zarządzenie nr 2 Regulamin Wynagradzania
Załącznik nr 1 Tekst Regulaminu Wynagradzania
Zarządzenie nr 3 Upoważnienie do poprawiania dokumentacji szkolnej
Zarządzenie nr 4 Zasady postępowania w razie wystąpienia zdarzeń nietypowych
Załącznik nr 1 Ramowe procedury w ramach poszczególnych stopni alarmowych
Załącznik nr 2 Zasady postępowania w razie wystąpienia zdarzeń nietypowych
Zarządzenie nr 5 W sprawie czasowego zawieszenia zajęć szkolnych
Zarządzenie nr 5a Regulaminu postępowania PZP i pracy komisji przetargowej
Załącznik nr 1 Regulamin postępowania o zamówienie publiczne
Załącznik nr 2 Regulamin pracy komisji przetargowej
Zarządzenie nr 6 Terminarz egzaminów semestralnych
Zarządzenie nr 7 Monitorowania postępów w nauce w okresie pandemii
Zarządzenie nr 8 W sprawie opłat skarbowych
Załącznik nr 1 Procedury wydawania legitymacji
Zarządzenie nr 9 Komisja likwidacyjna
Zarządzenie nr 10 Określenie terminów rekrutacji
Załącznik nr 1 Regulamin Rekrutacji
Załącznik nr 2 Regulamin komisji rekrutacyjnej
Zarządzenie nr 11 Procedury bezpieczeństwa w trakcie egzaminów szkolnych
Załącznik nr 1 Procedury bezpieczeństwa
Zarządzenie nr 12 Komisja likwidacyjna
Zarządzenie nr 12a Regulamin korzystania z samochodu służbowego
Załącznik nr 1 Tekst regulaminu
Zarządzenie nr 13 Regulamin korzystania z elektronicznego dziennika lekcyjnego
Załącznik nr 1 Tekst regulaminu
Zarządzenie nr 14 Regulamin Organizacyjny
Załącznik nr 1 Regulamin Organizacyjny
Załącznik nr 2 Struktura organizacji
Zarządzenie nr 15 W sprawie zasad funkcjonowania szkoły w okresie Covid 19
Zarządzenie nr 16 W sprawie upoważnienia do korygowania dokumentów szkolnych
Zarządzenie nr 17 Zarządzenie zmiany w Regulaminie Wynagradzania
Zarządzenie nr 18 Zasady oceniania w okresie pandemii.
Zarządzenie nr 19 Procedury postępowania
Załącznik nr 1 Procedura w przypadku podejrzenia zachorowania
Załącznik nr 2 Procedura w przypadku potwierdzenia zarażenia
Zarządzenie nr 19A Powołanie komisji do likwidacji zbiorów w bibliotece
Zarządzenie nr 20: Zarządzenie w sprawie dodatkowych dni wolnych od pracy
Zarządzenie nr 21: Powołania komisji do przeprowadzenia spisu stanu gotówki
Zarządzenie nr 22: W sprawie powołania komisji likwidacyjnej
Zarządzenie nr 23: Zarządzenie w sprawie regulaminu oceny pracowników
Załącznik nr 1 Regulamin oceny pracowników
Zarządzenie nr 24: W sprawie wprowadzenia regulaminu przyjmowania skarg i wniosków
Załącznik nr 1: Regulamin przyjmowania skarg i wniosków