BIP Medycznej Szkoły Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Otwocku

Zarządzenia Dyrektora Medycznej Szkoły Policealnej w Otwocku w roku 2020

Zarządzenie nr 1 Kontrolna inwentaryzacja majątku szkoły 
Zarządzenie nr 2 Regulamin Wynagradzania
         
Załącznik nr 1 Tekst Regulaminu Wynagradzania 
Zarządzenie nr 3 Upoważnienie do poprawiania dokumentacji szkolnej
Zarządzenie nr 4 Zasady postępowania w razie wystąpienia zdarzeń nietypowych
         
Załącznik nr 1  Ramowe procedury  w ramach poszczególnych stopni alarmowych
         Załącznik nr 2  Zasady postępowania w razie wystąpienia zdarzeń nietypowych
Zarządzenie nr 5 W sprawie czasowego zawieszenia zajęć szkolnych
Zarządzenie nr 5a  Regulaminu postępowania PZP i pracy komisji  przetargowej
     
Załącznik nr 1   Regulamin postępowania o zamówienie publiczne
      Załącznik nr 2   Regulamin pracy komisji przetargowej
Zarządzenie nr 6 Terminarz egzaminów semestralnych
Zarządzenie nr 7 Monitorowania postępów w nauce w okresie pandemii
Zarządzenie nr 8 W sprawie opłat skarbowych  
     
Załącznik nr 1 Procedury wydawania legitymacji
Zarządzenie nr 9 Komisja likwidacyjna
Zarządzenie nr 10 Określenie terminów rekrutacji
       
Załącznik nr 1 Regulamin Rekrutacji 
       Załącznik nr 2 Regulamin komisji rekrutacyjnej
Zarządzenie nr 11 Procedury bezpieczeństwa w trakcie egzaminów szkolnych
        Załącznik nr 1 Procedury bezpieczeństwa
Zarządzenie nr 12 Komisja likwidacyjna
Zarządzenie nr 12a Regulamin korzystania z samochodu służbowego
       Załącznik nr 1 Tekst regulaminu                                             

Zarządzenie nr 13 Regulamin korzystania z elektronicznego dziennika lekcyjnego
       Załącznik nr 1 Tekst regulaminu 
Zarządzenie nr 14 Regulamin Organizacyjny                    
       Załącznik nr 1 Regulamin Organizacyjny
       Załącznik nr 2  Struktura organizacji 
Zarządzenie nr 15 W sprawie zasad funkcjonowania szkoły w okresie Covid 19 
Zarządzenie nr 16 W sprawie upoważnienia do korygowania dokumentów szkolnych
Zarządzenie nr 17 Zarządzenie zmiany w Regulaminie Wynagradzania
Zarządzenie nr 18 Zasady oceniania w okresie pandemii.
Zarządzenie nr 19 Procedury postępowania 
   Załącznik nr 1 Procedura w przypadku podejrzenia zachorowania
   Załącznik nr 2 Procedura w przypadku potwierdzenia zarażenia 
Zarządzenie nr 19A Powołanie komisji do likwidacji zbiorów w bibliotece
Zarządzenie nr 20: Zarządzenie w sprawie dodatkowych dni wolnych od pracy
Zarządzenie nr 21: Powołania komisji do przeprowadzenia spisu stanu gotówki
Zarządzenie nr 22: W sprawie powołania komisji likwidacyjnej 
Zarządzenie nr 23: Zarządzenie w sprawie regulaminu oceny pracowników 
      Załącznik nr 1   Regulamin oceny pracowników 
Zarządzenie nr 24: W sprawie wprowadzenia regulaminu przyjmowania skarg i wniosków
       Załącznik nr 1: Regulamin przyjmowania skarg i wniosków 

 

Podmiot udostępniający informacje: BIP Medycznej Szkoły Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Otwocku Data stworzenia : 2020-12-14 18:59 Autor : Karol Małolepszy Data publikacji : 2020-12-14 18:59 Osoba udostępniająca na stronie : Karol Małolepszy Data ostatniej modyfikacji : 2024-04-30 11:14 Osoba modyfikująca : Karol Małolepszy